Ozge2805 Burcu-2910 aylardır kolay bir yol izlemedin postlarına hep denk geliyorum Allah yardımcın olsun canım
KkubraOz Nursel725 peki kanamalarınız nasıldı ağrılımı ağrısız mı. Bende aynı durumdayım şu an 1 haftadır lekelenme şeklinde kanamam var dün de bozuk para büyüklüğünde kırmızı kan geldi ama devamı gelmedi çok şükür. Henüz keseyi görmeyince doktorlar progestandan başka bişey yapmıyorlar. Yatıp dinleniyorum sürekli. Siz nasıl atlattınız o süreci
Bfduam Burcu-2910 hayırlı olsun yavrunuz şimdiden inş sağlıkla ilerler. Adetten iki gün önce yapmışsın, dört, beş gün önce yapmış mıydın? Ben bugün yaptım da negatifti ondan sordum.
VeraVrea Burcu-2910 yerlesme kanaması olabilir. 4 gün beklemeye gerek yok 24 saat açık bi tıp merkezinde yarın sabah da vefebilirsiniz. Artış görmek maksat
yuksell07 Burcu-2910 yaa hamilemisin çok sevindim senin adına hayırlısı olsun kuzum insallh sağ salim doğar bu kez🤲🏻
Adalina09 Burcu-2910 İnşallah saglikli gebeliktit o leke de yerleşme.kanamasidir umarım.em azından iğneye başlayarak tedbirini almışsın bende başından beri iğne kullanıyorum 18+2 olduk çok şükür rabbim sana da nasip etsin inşallah
Annecik_2021 Burcu-2910 bunlarla ilgili pek bilgim yok ama hatırlarsan Doğum yaptığım da sana özel dua edecem demiştim 1 hafta oldu Doğum yapalı hep aklımdaydın hep dua ettim senin için inş hayırlı haber alırsın cnm
Burcu-2910 Annecik_2021 yaaa kuzum çok sağol rabbimin duaları kapıları sana hep açık olsun evladını saglıkla büyütmek nasip etsin