Nursel725 peki kanamalarınız nasıldı ağrılımı ağrısız mı. Bende aynı durumdayım şu an 1 haftadır lekelenme şeklinde kanamam var dün de bozuk para büyüklüğünde kırmızı kan geldi ama devamı gelmedi çok şükür. Henüz keseyi görmeyince doktorlar progestandan başka bişey yapmıyorlar. Yatıp dinleniyorum sürekli. Siz nasıl atlattınız o süreci