Destinaa Sancınız çıkıyor mu 🤔 belimin çukuru adet sancısı gibi ağrıyordu fakat hiç sancı çıkmadı sancı çıkmadan da açılma olabiliyor mu ?
Syma-ma Destinaa 38+4 ben de bugün gittim hiç sancı çıkmadı bende de ağrı oluyor arada ama gelmeye niyeti yok heralde daha
Ysmnbdl Destinaa bende tam post açacaktım 38+3 bugün gittim sancı yok açılma yok kanala da girmemiş neler yapmak lazım yaa 😒 haftaya Çarşamba son o zamana gelmezse sezeryan alacak ben normal istiyorum 😞
Gururunannesi Destinaa bn 37+3 haftalıgim. Hafif adet sancısı gibi sancım vardı. Acile gittim şiddetli sancı çıktı nst de. Açılmam da yalnız 1 cm di. Eve yolladı bol bol yürü denildi. Bakalım bekliyoruz
Dilekcnkn Destinaa Tabi benim hiç sancım yokken suyumda yokken 4 cm açılmam vardı öylesine bir günüm geçmişti diye gitmiştim meğersem açılma varmış yatış vermişlerdi değişkenlik gösterebilir
Destinaa Syma-ma doktor nst sonucuna iyi diyor size de öyle diyor mu 😂Valla inşallah normal olaraktan gelirler
Dunyyam Bende bugün gittim 37+4 hatta bebek hareketlerini çok hissetmiyorum diye gittim. Çok şükür hareketleri çok güzel dedi ancak 3 kez 100 çıktı sancım.sancıların var dedi
Syma-ma Destinaa aynen bana da iyi dedi 😃 5 günde bir gel artık dedi Perşembe yine gidicem işte doğumu tetiklemek için napmamiz lazım ya 🤣
Dunyyam Gururunannesi bakmadılar açılmama.bide benim bebeğim dönmedi de şimdilik sancıların var dedi sadece.
Ysmnbdl Destinaa suyu azalıyor bide kilo artıyo benimde çatı biraz dar risk almayalım dedi Çarşamba 39+1 oluyo
Destinaa Dilekcnkn aa maşallah çok ilginç öylesine kontrole gittiğiniz de öğrendiniz kaçıncı haftaydı
Destinaa Gururunannesi benim de ilk gebeliğim 😂yani 37 de 1 cm ise hafta ilerledikçe açılır diye düşündüm