Sevdanur_onur ara ara sancıları oluyor ama muayene ile alakalı değil bi haftadır felan sancılar kasılmalar başladı hafif hafif rahimde aşağı inmiş bugün çatı muayenesinde söyledi doktor hatta inerken baya sancı olmuştur dedi ama çekilmez bir sancım olmadı hiç hep hafif hafif regli sancısı gibi sancılar oluyor karnımda kasıklarım da birazda belimde bebek kendini doğuma hazırladığı için normalmiş 😊