Derinimm Sevdanur_onur sancilarim var ama cok siddetli degil 3 cm de acilmam olms 2 gun oldu sancilarim cogalmiyor bekliyorum bende 38 oldum bugun
Ayyucenefes 37+4 bende bugün muayenemi oldum doktor kendini rahat bırak dedi kendimi kasmadm ve ağrı felan olmadı 😊 kendinizi şartlayarak gitmeyin bence ve rahat olun 😊
Demetdemircioglu Sevdanur_onur suan kasiklarimda var aslinda ama asiri degil nst de sancim cikmisti bide sabahtan beri tansiyonum normal oldugu halde bas donmem vardi haftaya dogabilir bebek belirtilerin baslamis dedi 37+5im suan😊😊
Ayyucenefes Sevdanur_onur yok hayır randevum sabah 11de idi henüz bir kanamam yok. 😊 Hep muayene sonrası kanama oldu yazıları gördüğüm için gidip gelip kontrol ediyorum kendimi ama yok 😊😊😊
Gamzeligamzenur Kafama takılan Çatı muayenesiydi ama kızlar öyle rahatlatıcı şeyler yazmışsınız ki Allah Razı olsun kendime zehir ediyordum günlerimi 33.haftadayım ama zaman yavaş geçsin istiyordum o derece 😊 kasmıyoruz ve bitiyor 🤗
Erkekannesi1 Sevdanur_onur hiç korkma 37. Haftam da önce normal ultrasonla muayene etti doktor sonra konuşuyorduk bi baktım elini jellemiş çoktan çatıma bakıyor hissetmedim bile yarın yine çatı muayenem var 39 olduk
Erkekannesi1 Sevdanur_onur açılma vs hiçbirşey yoktu kanala da inmemiş 39+2 olduk doğum belirtisi hiçbirşey olmadığı için tekrar alttan muayene edicek yarın
MucizemE Sevdanur_onur ilişkiye girerken bende de oluyor ama bugün kesin karar verdim kasmaktan oluyor kasmayınca sıkıntı Yok