Nrokc bende özel hastaneye gidiyorum sanırım doktordan doktora değişiyor bana 34 den sonra başlayalım nts lere dedi 32 de nts başlıyor diye biliyordum gittim 2 hafta sonra gel dedi arkdsmla aynı doktora gidiyoruz o doğum yaptı erken doğum riskin yok ozaman falan demişti