metehaninannesiii Bız 33+5 haftalığız bugün kontorulumuz var bakalım nts sokacak mi doktorumuz başka kimlerin kontrol günü 😁
minikprensimmm123 metehaninannesiii Bende dün gittim 30+5 deyim artık kontrolüm 2 haftaya düştü sizin ki de öyle mi 🤣
gokhande metehaninannesiii ben geçen hafta gitmiştim 2 hafta sonra gel dedi ama gitmicem sorun olmazsa 36.haftada gitcem inşallah 😊
metehaninannesiii minikprensimmm123 bende en son 30 haftalıkken gitmiştim 3 hafta sonra gel ondan sonra 33 haftandan sonra 2 haftada bir çağıracam demişti😁
sareninannesi1 Seninle aynıyız hep görüyorum seni🌹 bende 33+5 im dün karnımda küçülme ve bebişte hareketsizlik oldu hastaneye geldim yatış vermişti bugün iyiyiz çok şükür çıkacaz 🤲🏻🌹
Kuben metehaninannesiii İnşallah ya. Bazen öyle kramplar giriyor ki kasıklarıma aha diyorum doğacak heralde sonra geçiyor Allah’tan 😃
Hahahh12 Esraali benimde hafta içi kontrol 33 olacam benide alırlar nstye o zmn 😊 kontrollerinz 2 haftaya düştü mü pekii
sareninannesi1 Tugbademkilic şişkinlikle gazla alakalı olabiliyormuş yada bebeğin pozisyonuyla alakalıymış kanala girince anne karnında bi rahatlama oluyormuş