Kubra0021 öncelikle geçmiş olsun.
Ama lütfen insanları sezeryan hakkında bu şekilde korkutmayın. Bende 4 sene önce zorunlu sezeryan oldum o kdar rahat geçti ki direk ayaklandım kendi işlerimi yaptım.
Şimdi yine sezeryan olacağım ve zerre korkum yok.
Birincisi bu biraz kişiye bağlı,
İkincisi de kesinlikle doktorun eline dikişine bağlı.
Her insan bir değil.
Tekrar geçmiş olsun iyi günler.