Rabb’im Şafi ismiyle acil şifalar versin, üzülme Allah’ın izniyle kucağında da olur, ama sezaryan herkeste aynı olmuyor lütfen kimseyi bu şekilde etkilemeyin, sonuçta hepimizin hikayesi, mecbureyite farklı, ben 40.haftamda normal doğumu beklerken kordon dolanması sebebiyle ölü doğum yaptım, zorunlu sezaryan oldum, daha ilk gün kalktım, o acıma rağmen hamd olsun çabuk toparlandım, normal, sezaryan fark etmez önemli olan bebeğin, annenin iyi olması, elbette kolay değil ameliyat sonuçta ama zor da değil, ben o halde toparlandıysam herkes de toparlanır kardeşim, sen şimdi evladının etkisinde olduğun için böyle diyorsun, sakin kalmaya çalış, bol bol yürü, bol su iç, yürüdükçe daha kolay olacak. Şimdi yeniden hamileyim bu evladımı kucağıma almak için hasretle gün sayıyorum üstelik ölen kızımdan 2 ay sonra hamile kaldım, 2 sezaryan arası da kısa ve düşük riskim de var ama bunlara rağmen güçlüyüm, insanlar ne derse desin kulak asmıyorum, çeşidi ne olursa olsun doğum sonuçta illaki zorlar ama bizim yerimizde olmak için yıllarca tedavi gören o kadar çok insan var ki şükredelim, hiç korkma benim arkadaşım 28 haftalık yaptı doğum, küçük bir kıyma kadar bile yoktu, şükürler olsun şimdi 2 yaşında, benim kızım da 3,800 doğdu ve ölü doğdu, kısacası yaşatacak olan Allah, kalbimi ferah tut, dualarım sizinle 🤲