Findikaltinim Esraali Evet az var aramızda bakalım hangi minnak erken davranacak sizinkini de merak ediyorum 😍
havvakaratas_09 Esraali 35+3 benimde cicegime az kaldı Allah’ın izniyle rabbim hepimizi sağ salim kurtarsın 🧿🤗🤲
Hyrynur Hyrynur Hilkatkaradagli ilki normaldi bnuda normal istyorum zaten rahmi tutan dikiş alınınca nolcak allah büyük inş normal olurda birdaha amelyt masasna yatmam korkuorm
Hilkatkaradagli Hyrynur inşallah sağlıkla gelsin bebiş cnm aynen haklısınız benimde çok şükür normal gözüküyor 2 si normaldi bende sezeryan hiç istemiyorum Allah mecbur bırakmasın ins🙏