Hyrynur Hilkatkaradagli gün ve hafta olarak aynıyız 🥰 kesinlikle bende öleyim birde serkilaj dikişi meselemiz var 11 gün sonra dikiş alıncak korkulu rüyam
Hyrynur Hyrynur Hilkatkaradagli ilki normaldi bnuda normal istyorum zaten rahmi tutan dikiş alınınca nolcak allah büyük inş normal olurda birdaha amelyt masasna yatmam korkuorm
Feride-42 Bende 37+2 yim sıcaklar beni mahvetti. Şekerim de var bu arada gebelik şekeri diyet yapmaktan gına geldi oğlum ve kızım gibi doğarsa 1 haftası var bakalım nasip
Esraali Feride-42 Allah kolaylık versin bu sıcaklar hepimizi mahvetti bir daha yaz hamileliği asla 5. katta oturuyrm kacack yer yok evde banyo serin bi
Syma-ma Esraali yok ya ebeye sordum hemen doktora çıkmadan sancı yok dedi kızın gelmeye niyeti yok galiba dedim şimdilik öyle diyo 🤣
Glcn22 Esraali yemin ediyorum aynısını dün kocama söyledim hergun arıyo beni sancın varmı diye nstde sancım çıkıyo ama hissettiğim sadece vajinal ağrı 🤦🏻♀️😂
Esraali Glcn22 günde kac kere soğuk suya giriyorum babaannem gibi elimde kolonya ayakalrım döke döke bi hal oldum 😁😁