1BabyAndMom dün oldum bende. Kendini kasma ama insan ister istemez geriliyor. Ben normalde ağda bile yaptırmam başkasına. Eldiven takıyor parmağına jel sürüyor. Biraz ittirerek bakıyor. Bugün biraz kanaman olabilir korkma demişti. Eve geldiğimde ve ara ara lekelenmem oldu o kadar. Çatım normal doğum için uygunmuş. İstersen yapabilirsin dedi. Allah güç verir ve açılmam olursa normal istiyorum. Ama çatı muayenesinde uygun olsan bile bu normal yapacağın anlamına gelmiyor. Sürecin nasıl ilerleyeceğine bağlı.