1BabyAndMom dün oldum çatı muaynesi korkulacak bişey yok parmagini sokuyor itiyor catina bakiyor benim çatım dar ilk gebelik oldugu icin biraz sancı cekersin gelmesi uzun sürer falan dedi ama bakalım sezaryan olucam gibi duruyor 39 da haftaya oğlum gelmezse tabi 38 de artik gidişata göre hareket edicem bebegimi riske atmak istemem hayırlısı hiç korkma yani burda abartili anlatılıyor biraz kendini kasma rahat bırak 2 saniye sürüyor