pitircikannesi ya misafirlikten dönüyorduk arabadaydım kızım zaten bugün hareketliydi bayağı canımı acıtıyordu, sonra bu hareketlere birden ağrı eklendi vajinama doğru baskı hissettim birden bende ilk defa olduğu için korktum ve anlamlandıramadım, regl olduğumuzda kasıklarımız ağrır ya öyle bir ağrı giriyor çıkıyor gaz sancısı gibi mi desem ne desem😄 Eve gelip uzanınca geçti. Bende yalancı sancı olduğuna karar verdim😄 geçmeseydi doktorumun kliniğine gidip nst isteyecektim.