Gsklc ilk olduğunda 15 dakika kadar sürdü doğuruyorum sandım ama belimde sancı olmadığı için ciddiye almadım, sonra bir hafta olmadı hiç bir şey, şimdi 3 gündür günde bir defa oluyor böyle adet ağrısı gibi kasıklarımın sağında ve solunda bir sancı deri yırtılması gibi bir his oluyor bir anda soğuk soğuk terliyorum sonra titreme geliyor bacaklarım falan uyuşuyor ağrıdan, o sırada karnım sertleşiyor. Ama işte o sertlik 3 gündür geçmedi hiç. Ya doğum çok yakın yada artık bebek ağırlaştı anlayamıyorum bende