vuslat_ekimde irem tanıdığınız bi eczane varsa rica edin pazartesi yazdırıp sistemden düşerler o şekildede yapabiliyolar
VeraVrea irem raporun amacı zaten sürekli reçete yazdırmamak. Biz tc kimlik no verip kaç kutu istediğimizi söylüyoruz o kadar
[silindi] irem acil yazar tabi ben şu nedenle kullanıyorum ilacım elimde bitti yazar mısınız diye söyleyin yazarlar hiç yoktan özele gidebilirseniz özele yazdırın ama raporlu olupta ilacı vermeyen eczaneye ne diyeyim ki
Drysglm98 irem Hım anladım canm. Rapor çıkardığını bilmiyordun valla. Benim eşimde hastanesi personeli olduğu için kolay ulaşıyordum. Bazen ücretle bazen ücretsiz
Esra-Sfk irem ben de raporluyum. Eczaneye kimlik numarası verdiğinizde sistemde raporlu olduğunuz görünüyor zaten ve ilacı veriyorlar. Bana yazdırmaya gerek kalmadan herhangi bir eczaneden alabilirsiniz dedi eczacı. Pandemi ile bir alakası yok raporun.
minimicki irem evet yazdırmadan banada vermediler ilk aldığımda ama ikinci almaya gittiğimde ve daha sonraları almaya gittiğimde TC kimlik numarasıyla verdiler siz isteyin yardımcı olurlar emin olun
VeraVrea irem baska eczane deneyin cünkü öyle bri sey yok farklı farklı bir sürü eczanesen aldık biz de
melegim_ve_ben irem Pandemiden dolayı raporlu ilaçları yazdırmadan alabiliyoruz.Hala devam ediyor diye biliyorum.Yarın eczaneye sorun daha geçen gün aldım ben. 3 gün oluyor.
Minnosun irem rapor varken direk eczane den alabirsiniz ayriyetten yazdirmiyoruz ki zaten raporlu direk alirsin