Kızlar merhaba taşınmak falan derken o telasla igneyi hic saymamısım son 1 tane ignem kalmis onu yarın vurucam. Raporlu ilaclarida yazdirmadan vermiyorlar diye biliyorum çünkü bir kere gittigimde yazdrmadan vermemislerdi. Malum hafta sonu girdi yazdiramamda nasil Temin edebilirim acaba bilgisi olan var mı