Gozdeekk ayyy çok pardon ya bana bugün bişey oldu sabahta bi postu yanlış okumuşum erken yazmış bayan ben erkek diye okuyup cinsiyetle alakası yok gibi bir yorum yapmıştım şuanda aynı şey oldu sanırım göz doktoruna gitmem lazım 😂😂😂 arkadaşların önerdiği şurup güzel bi ara bende de oldu bende kullandım bi sefer baya fayda etmişti