asena9 inş ama bizimki aşırı duygusal yanaşır her şeye bu beni biraz korkutuyor ileride sıkıntısını çok çekecek gibi🤔 birinin annesi yada babası yoksa direk empati kurup üzülüyor ağlıyor ya sizde olmasanız ben naparım diyor. Dedesi rahmetli olduğunda 3 yaşındaydı pek hatırlamaz bile şimdi konuyu açayım hemen ağlıyor anne Ali dede neden öldü neden gitti olduğu yerde mutlumu daha biz demeden kendisi diyor mezarına gidelim diye şok oluyorum normalde uzun süre dedesinin öldüğünü söylemedim psikolojisi bozulmasın diye🤷♀️ Yani ben her konuda belli etmemeye çalışıyorum ama oğlum bi meyilli duygusallığa her konuda böyle 🤔 inş ileride zorluk çekmez duygusallığı yüzünden 🤷♀️ Balık burcu olduğu içinmi yoksa anne babanın en duygusal genini mi aldı anlamadım. 🤷♀️