efelettin benim 2.de oglan dogacak insallah. Kiz annesi degilim yani ben de merak ediyorum aslında o duyguyu. Özellikle büyüyünce bi arkadas gibi olmak ne guzel olurdu ablam annem ben oyleyiz cunku. Ama bunu ogullarimla da yapabilirim diye dusunuyorum ne ana ogullar var arkadas gibi 😊 bir de sanki erkek cocukla anne arasinda baska bi sevgi ask gibi bisey oluyor gibime geliyor, kiz cocukla anne daha zitlasabiliyor gibi goruyorum cevremde. Benim 3.olursa kiz olsun isterim yine de 🙏🏻😊