Yaya hayır açılmadı. Sıkı takibe aldı doktorum. Hareketlerine çok dikkat ettim. 73 günlük bebeğim doğum yaptım.çok şükür bir sıkıntım olmadı. Başından beri sezaryen istiyordum. Doktorum da normal yapıp riske atmayalım kordonun boyunu bilmiyoruz dedi. Sezaryen doğum yaptım