Yaya benim hep boynunda cikiyor ultrasonlarda, doktor bize kalp atisi yavaslamadigi surece sıkıntı yok zaten nefes almiyor bebek demisti, sorun olursa doktorun rahat davranmazdi sanirim.Bence çok aklin kaldiysa yarın bi doktora daha git, stres olmazsin hic değilse