Asafimmm Gebzede arkadaslarimizin doktoruna gittik canım anlattik durumu bizi muayene etti kalbinde biraz sıkıntı var gibi ama tedavisi olmayan tek sey ölümdür tedavi ederiz dedi güvendigi bi perinatoloji uzmanindan randevu ayarladi bugun 4 tekrar detayliya giricez zeynep kamilde söylenenler gibi oldugunu düsünmüyorum ben dedi bakalım canım insalalh güzel sonuc alırız dua bekliyoruz🙏🏻❤️