busra-byrm bende sorun neydi detaylı ultrasona kadar cinsiyetini öğrenememiştim detaylı ultrasondada Kartal Lütfi kırdar hastanesinde yaptırdım ordada görünmedi cinsiyeti kızada benziyor erkeğede dedi daha iyi bir ultrasona yönlendircem seni dedi çapaya yönlendirdi ikinci düzey ultrasondu ordada anlamadılar kaç kez baktılar sonra dediler emin olamıyoruz bazı erkek bebekler anne karnında peygamber sünnetli oluyor o yüzden cinsiyetle alakalı sorun var dendi amniyosenteze yönlendirdiler ama para içinde yapmış olabilirler çünkü her seferinde her test istediklerinde ekstra para veriyorduk amniyosentezden sonra kızım olduğu netleşti artık zaten bana başka hastanedede kız denmişti ama işte bi doktor diyince biz korkuyoruz doktor bi bildiği var diyoruz . Amniyosentezden sonrada ultrasonla bakıldı doktorlar kendi arasında bu ne o zaman bi çubuk gibi bişey var şu test yapılsın yok emar çekilsin yani kısacası bunu para için yaptılar bana bebeğimin çok şükür hiç bi sıkıntısı yok 🙏 benimle aynı hatalara düşme git güzel bi şekilde iyi bi doktora detaylı ultrasonunu yaptır