Bernay özeldede yaptırsanız iz kalmama gibi bi durum yok şu an göğüs küçültme operasyonlarında .göğüslerin altında T şeklinde iz muhakkak kalıyor .bi çok arkadaşım hem özelde hem devlette yaptırdı ordan biliyorum.bende bebek emmeyi bıraktırdıktan sonra yapmayı düşünüyorum ve umarım o zamana kdr iz bırakılmıycak ameliyat teknikleri gelişmiş olur 🙏