Arkadaşlar merhaba . Devlet hastanesinde ücretsiz göğüs küçültme ameliyatı olan var mı süreç nasıl ilerliyor olan veya yakını yaptıran varsa anlatabilir mi . Mersin’de yaşıyorum göğüslerimi küçülttürmek istiyorum artık bebeğim emmeyi bıraktı ve göğüslerim çok büyüdü zaten büyüktü şortum aşırı resmen , ne yapmam gerekiyor hangi bölümden randevu alıp yani bu süreç nasıl ilerliyor ne yapmam gerekiyor bilgisi olan var mı lütfen . Birde şehir hastanesinden mi randevu almam gerekiyor ücretsiz olması için, yani üniversite hastaneleri ücretli galiba çünkü