Sdtcnts canım cok gecmis olsun, geçecek Allahin izniyle ile bende atlattım 24. Haftamda bebeğe bi zararı yok demişti doktorum ben corasprin kan sulandirici, nac 600 balgam söktürücü öksürük için bir ilaçlı sanırım öksürük yoktu bende ama az kullandım onu, günde 3 parıl demisti başta 3 aldım sonra iki sonra bir kendi durumuma göre bu arada diğer kullandığım vitamin Magnezyum.kan ilacima devam ettim , bol su içtim canim, sık sık duş aldım kendime geldim eşim negatifti yani zaman geçsin diye inan az az sık sık yedim canım istemesede.Aşım yok kokum gitmişti psikolojikmende zaten kötü hissediyoruz ama kendini asla bırakma tek sen değilsin Rabbim.tüm.hastalarımıza safî ismiyle sifa versin içindede sana kuzum🌸🤍