Sdtcnts hastalıkta 7. Günüm bugün ama test yaptirali 3 gün oldu başta hafifti ne denediysem kesilmedi öksürüğüm dünden beri de çok şiddetlendi ne yazık ki ciğerlerim ağzımdan çıkacak sanki sadece uyuyuca geciyodu uyuaninca aynı kabus devam ediyodu. Eğer şiddetlenirse hiç aksatmadan doktora gidin haftasına bakmiyo ne yazık ki