lentil Kuben bende twiny aldım:)) evet güzel görünüyor ama poşetini açmadım toz olmasın diye daha kasımda doğum. akşam yatağı tekrar kurup içinde deneyeceğiz bakalm.
lentil Kuben hepsiburada da indirim vardı ordan almştm. Ultra air ikili emzkle beraber 310 tlye aldım. Sen nerden ne kadara aldın
Kuben lentil Hepsiburadadan aldım ama hala gelmedi kargo ya horoz lojistik diye bir firma getirecek. 239 TL ye aldım ben. Bakalım 39 gün kaldı görünüyor doğuma inşallah rahat eder bebeğim 😍
Seda_nrr Ajoz Ben 3 yaşına kadar kullanabileceği bir beşik aldım aynı odada yatacağı süre zarfında benim odamda durur sonrada kendi odasına koyarım diye düşündüm :)
Seliner Ajoz biz park yatak aldık anne yanı olabilen. E bebekten joie marka aldık. 600₺ gibi bi şeydi. 3 yaşa kadar kullanılıyor. Baya hoşumuza da gitti. Yatak odamda başlığım falan gri ketendi onla da uyumlu oldu gri rengi. İç yatağını da e bebekten aldık 70₺ gibi bi şeydi. Gerçi içine reflü yatağı koycam onda yatırıcam ben genel olarak. Onu da bimden 25₺ ye almıştım son kalanları indirime sokmuşlardı. Normalde de 50₺ idi zaten. [url=https://www.hizliresim.com/djwwarm][img]https://i.hizliresim.com/djwwarm.png[/img][/url]
Aslhansola45 Ajoz anne yani karyola tipi aldım artı hamak aldım ben hamak daha kullanşlı gibi geliyor