Kızlar Merabalarr kafam cok allak bullak buraya yazmistim kimse birdey dememisti oyle basina gelen yokmu ya bebegim gecenki kontrolde 1600 gram di 2 gun sonra gittim 1850 olmud cok sasirdim ama suan 35+1 ama bebrk geriden geliyor kilosu bitek kilosu degil boyuda oyle kafasi 5 6 gunluk gerileme var suyum guzel kan akisi guzel ama bebek almiyor bebegin suanki gelisimi 33+3 gorunuyor cok korkuyorum doktorlarda dogumdan sonra belli olur neden almadigini hasta olabilir gibisinden diyolar ama 30 haftama kadar gelisimi guzeldi detayli ikiliye hep girdim bi sorun cikmadi 37 haftamda sezeryanla alicaklar ama niye boyle oldu anlalamadim