Rosaa21 Syydmoomm 16+4 ilk pıt pıt artı karnımda 17 haftayı bitirecem hala aynı sadece biraz dha belirginleşiyor galiba (2. Gebelik )
Mucizebeklerken1 sema_aa normal benim de ilk gebelik 18. Hafta da hissettim her anne adayının gebeliği farklı olduğu gibi ilk tekmesini hissetme haftası da farklıdır :) 24. Haftaya kadar da normal karşılanıyor üzülmeyin yakında siz de hissedeceksiniz ☺️