Syydmoomm bende onu çocuk sanıyordum ama doktorum o atan kasıklarda ki atar damar zaten sıkıştığı için daha çok hissediyorsun dedi doktor gerçekten bebeği hissettiğinde diyeceksin bu ne garip hismiş diye harbiden de öyle oldu canlı baliği elinize alırsınız ya onu alt karniniz da hissediyorsunuz ben öyle yaşadım