marbling10 Arkadaşlar merhaba, pierre cardin marka park yataktan aldım, ama anne yanı beşikler mi (örneğin chicco next2me) daha kullanışlı sizce? Kullananlar ve alanlar neler aldınız? ikisinden de kullanan varsa tecrübeleriniz nedir?
Zu_leyha marbling10 bence anne yanı park yatak hem kullanişli anne yanı oluyor hem büyük hem taşınabilir hemde iki kademesi var dogduğunda üstü kullaniyo büyüdüğünde altı 3yaşina kadar rahat kullanilir daha kullanmadım ama çevremdekilerin etkisiyle bunu aldım
Kuben marbling10 ben anne yanı olabilen park beşik aldım iki işi de bir arada görecek yani inşallah. Markası yoyko
canserko marbling10 ben anne yanı olan park beşik aldım anne yanı olma ve beşik gibi saklanabilen diğer park yataklardan ayrılan özelliği yoyko bir de e bebek ten baby plus aldık ilk 6 onu kullancak. Şuan 50 günlük baby plusu kullanıyoruz 6 aydan sonra kendi odasında park yatak ile hayatına devam edicek :))
Beyzanuraslan marbling10 park yatak aldım ben etrafımda da çok memnun olanlar var o yüzden tercih ettim beşiğe göre daha uzun süreli en azından
marbling10 Zu_leyha diğeri annenin yatağı seviyesinde açılıyor maa park yataklar açılmıyor sanırım. En azından benimki açılmıyor. Üstten eğilip almak gerekiyor. Sezaryenl olunca falan zor olur gibi geldi o yüzden sormak istedim
Zu_leyha marbling10 benim aldiğim pregonun anne yanı park beşigi 3kademesi var anne yanı olabilmesi icin zaten kendi yatağimda yüksek olunca denk geliyo aynı hizada oldu ondan yana sıkıntı yok benim icin😊
marbling10 Zu_leyha hayır demek istediğim şey yanı açılmıyor, bebek yüksekte evet anne yatağı seviyesinde ama ulaşmak için yanındaki korkuluğu geçmek lazım
Zu_leyha marbling10 benim aldiğim bu sekilde icine yatak koyunca yatagimla ayni hizada oluyoda sizin aldigniz nasi bisey
marbling10 Kuben benim park yatak normal, anne yanı olmuyor. canserko baby plus olan model nasıl, ismi var mı bakayım netten
marbling10 canserko ben de ilk aylarda böyle bir şey istiyorum aslında ama gerek var mı onu bilemedim. Aslında bana kalsa var çünkü benim park yatak anne yanı özelliği taşımıyor
canserko marbling10 gereklilik konusu düşündürücü. Cünkü biz sadece park yatak almıstık. Ev içinde kullanımı zor oldu, oradan oraya koca yatak sürmek olmadı. O yüzden baby plus u aldık da 800 almıstık size söylerken baktım 1.000 olmus inanamıyorum. Nisanda almıstık
Bebegimizz canserko yaa bende park yatağı içeri çekerim gece tekrar yatak odasına diye düşündüm hafif ya ondan kullanışlı değilse bende sallanan hamak tarzı bişey alayım bari
ebruzb Bende arayış içerisindeyim linkte ki ürün çook hoşuma gidiyor kullanan var mı ? Kullanışlı mı ? Kaç yaşına kadar kullanabiliriz acaba https://ty.gl/avh3kruc
marbling10 ebruzb kullanmadım ama bunları ğek önermiyorlar, çok kısa süre kullanılıyormuş rahat değilmiş anne yanı gibi olmuyormuş
canserko Bebegimizz valla kapılarınızın genişliği ile beşiğin genişliği tutmadı kapılardan geçmedi bizim 😂 ona dikkat edin .
Zu_leyha Bebegimizz happy baby anne yanı beşik tam size göre o zaman hem taşinabiliyo hem anne yani 1yaşa kadarda kullanilir park besikler biraz taşimasi zor olur