Miniginannesiiiii bendede aynı adetlerim pko var o yüzden kusmalinishal olmalı ve en sonunda en güzel çözüm ya serum yada bazen banyoda leğen içinde sıcak su içine otururum öyle adetim iyi olur sanırım ondan ilk doğumda benimde suni vermelerine rağmen 4 4,5a kadar sancım olmadı aslında vardı ama ben hissetmedim