sehri_hzr Miniginannesiiiii yaaa maşallah darısı bana inşallah hepimize kolay doğum nasip etsin bende 37 2 oldum sağsalim alırız inşallah normal doğumla
Sunay10 Miniginannesiiiii nasıl sancı verdiler ya ah benim kemikler yerinden çıkıyor sandım saniyelik bir sancı verdiler ama çok kötüydü şimdi ikinci hamileyim inşallah böyle kolay olur plates ve duş dışında bir şey yaptın mı kaç kilo aldın sen ve bebek
Miniginannesiiiii Sunay10 47 kiloyla hamile kaldım 68 kiloyla doğuma girdim ama çok hareketliydim son 1 ayda squat pilates ve sıcak su açılmamı sağladı 🙈
Morvy Miniginannesiiiii aminn🤲🏻Ben 3 aya kadar calistim sonrasi maslesef cok hareketsiz gecti umarim yinede kolay olur☺️
Sunay10 Miniginannesiiiii tamam canım bende çok hareket halindeydim 8 kilo aldım oğlumun sayesinde hep ona ilgilenmekten akşama kadar
Sinem12345 Miniginannesiiiii Allah hayırlı uzun ömürler versin inşallah cok cesaret verdiniz 😍kaçıncı haftada başladınız squata falan doktor mu dedi siz mi yaptınız
Bussrakkose Miniginannesiiiii instagramdan görüyorum Seher hanımı istiyorum açıkçası ama burada olursa sami Güngör’ü düşünüyorum ☺️
aysencan casminnss şuan 38 haftamdayim pzt günü 39a giriyorum şeker yüzünden bebek daha fazla kilo almaması için bu şekilde olması gerekiyormuş 🥺
aysencan Miniginannesiiiii amin inşallah, bol yuruyus hareket dedi doktorum da yapmaya çalışıyorum ne kadsr zor olsa da 🙏❤️
Busra333 Miniginannesiiiii yaaaaaaaaaa Allah herkese böyle bir doğum nasip etsin insallah çünkü gerçekten muhteşem bir hikayeydi okuduğum en en iyi doğum hikayelerinden 👏 epidural almadınız değil mi?
Miniginannesiiiii Busra333 yok almadım 🙈 umarım sizlerinde böyle kolay geçer Allah hepinizin yardımcısı olsun😍😍
havvakaratas_09 Miniginannesiiiii Maşallah sana Rabbim analı babalı büyütsün herkese böle güzel bir doğum nasip etsin 🤗🤲🧿
Bussrakkose Miniginannesiiiii bir de özel olacak biraz ama Seher hanımın muayene ücreti ve doğum ne kadar tuttu acaba ☺️
Miniginannesiiiii Bussrakkose ben banka personeliyim anlaşmalı olduğu için ücret ödemedim kurum karşılıyor
MerveZMC Miniginannesiiiii normalde regl olduğunuzda da sancınız olmuyor muydu ? Ben çok sancılanıyorumda
Miniginannesiiiii MerveZMC hem de ne biçim sancım oluyordu afedersin kusuyordum yataklara düşüyordum o derece yani