lentil sıcaklardan da yiyemiyoruz sanırım kuzum ya. Yediğimizi sanıyoruz ama heralde. Ben her ay 1 kilo almış şekilde ilerliyorum şaşırıyorumda. Diyetisyen çok iyi gelicektir ikinizede sağlıklı ne varsa yediriyodur şimdi o🤭 bebekte toparlar, sende daha güzel beslenirsin. Bizim kızlar minyon olucak heralde🤷🏼♀️ sağlıklı ve zamanında doğsunlarda..