Bugün ne çok başlık açtım ya😅 neyse hanımlar bizim 6.ayımız bitti. Son 3 ay kısmetse. Doktor bugün normal doğuma hazırlık için egzersizlere başla dedi. Neler yapmalıyım dedim. O ara odaya biri girdi bişeyler oldu kaynadı unutmuşum sonrada sormayı. Nasıl egzersizler yapmam gerek? Risksiz gebelik geçiriyorum şükür. Pilates topu al demişti. Bilenler, tecrübeli anneler yazabilir mi🤍