Susamtanem2 ya şöyle birisi, o gün canı sıkında kontrol burnunuzdan geliyor, ama keyfi yerindeyse anaç davranıyor. Doktorluğu çok iyi olabilir bunu bilemem, ama insanlığı ve anlayışı olmayan bir insan. Bana 20.haftamda detaylı ultrasona gitmemi söyledi, 6-7 tane doktor ismi verdi bu doktorlara git diye. Bende randevu almak için dediği doktorları sırayla aradım. En ucuz fiyat veren 750 en yüksek 1500 lira fiyatlar söylediler. Fiyatlar benim için aşırı uçuktu çünkü kendi iş yerim vardı pandemi dolayısıyla battım vergi borçlarım falan var durumum o hastaneyi zor karşılıyor eşim memur anlaşmamız vardı randevu ücretini ancak ödüyorum o yüzden gidiyordum. Neyse işte bu verdiği listedeki doktorlara gitmedim doğal olarak. Sonra buraya yazdım buradan birkaç kişi Alsancak’ta özel bir muayenehane önerdi özel bir doktoru 250 lira bir ücreti vardı bende oraya gittim bütçeme uygun diye. Sonuçları aldım Meltem’e götürdüm. Dosyayı fırlattı bu ne bu olmamış ben sana buraya mı gideceksin dedim dedi. Dedim doktor hanım söylediğiniz doktorları aradım ama fiyatları bütçemi çok çok aştı burası bütçeme uygundu o yüzden oraya gittim neden olmamış dedim, bu perinatolog mu dedi. Perinatolog olması mı gerekiyordu öyle bir şey demediniz dedim. Bak bu kağıtta ne yazıyor fetal anomali taraması yazıyor yani bir perinatoloğa gitmen gerekiyor dedi. İyi de doktor hanım siz bana perinatolog demediniz ki sadece liste verdiniz eğer perinatolog olması gerekiyor deseydiniz ben tüm şartlarımı zorlar yine giderdim dedim. Nasıl demem dedim diye bağırdı (yemin ederim asla demedi) demediniz dedim. Kendine marka saatleri gözlükleri çantaları almayı biliyorsun da çocuğuna gelince mi parayı düşünüyorsun dedi. Evet üzerimde marka birşeyler vardı ama çok eskiden yıllar önce durumumuz iyiysen batmadan önce alınmış şeylerdi. Bende açıklama yaptım bunlar eski eşyalarım diye. Sonra konu kapandı bişey demedi. Bebeğe bakmaya devam etti ultrasonda. Bende konu değişsin diye boyu kilosu normal mi haftasına göre dedim. Sen nesin ki çocuğun ne olacak armut dibine düşer dedi. Oysaki ben ona uzun mu kısa mı diye sormadım zaten o haftalarda bu belli olmaz bunun bilincindeyim haftasına göre geriyse ona göre beslenmek için sordum ama saçma sapan cevaplar aldım. Normal mi diye sordum sadece dedim. Ağlamamak için baya zor tuttum kendimi çıkana kadar. Çıkar çıkmaz hüngür hüngür ağladım. Eşim normalde giriyordu ama o an veznede para yatırdığı için içeride değildi çıkışta beni öyle görünce hasta haklarına şikayet etti doktordan savunma aldılar falan sonra noldu bilmiyorum. Yani üslupsuz durumlar yaşandı. Doğum anında bana travma yaratabilecek potansiyeli olduğuna inandım. Ayrıca çok gereksiz testler yapıyor sadece para için. Gönderdiği doktorların da kendi arkadaşları yada pirim aldığı insanlar olduğunu düşünüyorum. Benim annem ebe babam hemşire sağlık sektörünü ve doktorları az çok biliyorum işleyiş o şekilde onlar da öyle kazanıyor belki haklılar belki değil orası ayrı bir konu ama bu tatsızlıktan sonra kendisi ile devam etmek istemedim