Kuzeyegemoms Ben odasına sabit beşik aldım. İlk 6 ay yanımda olacağı için gene sabit yataş juno almayı düşünüyorum. Ama büyükler sallamadan uyumaz sallanan beşik al diyip duruyorlar kararsız kaldım sallamadan uyutmak istiyordum 😅
Busraa_1 Kuzeyegemoms uyuması için beşiği de almak istiyorum ama bu gün içinde yanında olsun sürekli beşiği oraya buraya taşımak zor olur diye düşündüm bu ürünü de sallayabiliyorsunuz
Kubra2721 Ben ege baby den ahsap aldim cok guzel geldi henuz kullanmadim ama bakmak isteyenler web sitesinden bakabilir kalitesi cok guzeldi 🙂
greybrde Busraa_1 bende o açıdan düşünmüştüm https://ty.gl/dewfkjj bunu aldım mesela yanımda bunun içinde oturur lohusa dönemimde biraz annemde biraz kayınvaldem de kalıcam mesela oralarada çok rahat bi şekilde gider 😌