Benimde güzel geçiyor kızımla 🧿😍
benimde doktorum Eylül sonu Ekim başı bekle dedi bakalım 🤗
bu hafta benimde badana boya olucak evimin yerleri parke olucak yani temizlikle geçecek bakalım annem geliyor kalmaya yardım edicek ☺️
kıyafetleri hazır sadece şampuan bez ıslak mendil vs yok. Çocuk odasını seçtik ama evim tadilat olacağı için iki hafta sonra gelicek ancak o zaman yıkar ütülerim eşyalarını kendime de çanta o zaman hazırlarım . Bebek arabasını kayınvalidem alıcak oda ne zaman cıkalım derse , kızlar bu arada benim ayaklarım şişmeye başladı sizde durumlar nasıl ?