melekkizim_00 bende dün tam 6 haftalıktım doktora gittim alttan muayene ile duyulmadı endişeliyim doktor her ne kadar normal desene de. :( çarşamba günü gel dedi doktor inşaAllah o zaman duyabilirim 6+6 olucak o gün rabbim kucağımıza almak nasip etsin inşaAllah