melekkizim_00 Kızlar geçen hafta keseyi görmüştük küçücük, sizce kalp atışını duyar mıyız bugün. Lütfen dua ediiin 🙏🏼🙏🏼
SecilM melekkizim_00 doktorun cihazına bağlıymış sanırım. Genelde 7 8 haftalarda duyuluyormuş. Ama doktorun cihazı yeni ve iyi kaliteyse duyulur bence. Ben de yarın 6+4 olucam kalp atışı inşallah duyarız hepimiz ☺️
Nilayinannesi melekkizim_00 Bugün bizde tam 6 hafta 12 Ağustos da ilk randevu bakalım hayırlısı olsun
melekylmzr Kalp atışı kimi zaman erken dönemde kimi zaman 9. haftaya kadar duyulabiliyor endişe etmeyin
melekkizim_00 Nilayinannesi ben sabredemeyip geçen haftaya almıştım randevu bugün kontrol biraz erken olmuş sonra farkettim 😂
Nilayinannesi melekkizim_00 İlk hamilelik mi? İnsan öyle oluyor ilklerde. Benim ikinci nasip olursa😊 Hangi şehirdesiniz
melekkizim_00 Nilayinannesi evet ilk sayılır bir kimyasal geçirmiştim kötü tecrübelerle , bunda bir an önce sağlıkla gelsin istiyorum 🙏🏼
Mayacm Bıraz kucuk ama duyarsın ınsallah ben 6+6 da duymustum duyamazsanda sıkma canını kımısı 8-9 haftada duyuyomus cunku 🥰🥰
Seda_nrr melekkizim_00 ben 5.haftada keseyi görmüştüm doktorum 7.hafta gel garanti olsun demişti 7.hafta gittim kalp atışını duydum inşaAllah duyarsınız 🥰
melekkizim_00 Seda_nrr aslında öyle olması gerekiyormuş ben biraz erken randevu aldığım için kontrolüm bugüne denk geldiii ☺️
Feyzaveannesi melekkizim_00 pek zannetmiyorum canım küçük keseyi gördüyseniz bu sefer yolk kesesini görürsünüz bi sonraki hafta da bebek. Doktorum keseyi gördükten 2 hafta sonra bebeği görmeyi bekleriz demişti
melekkizim_00 Feyzaveannesi evet aslında öylenolması gerekiyormuş fakat ben sabredemeyip biraz erken randevu alınca kontrol bugüne denk geldii