Ben yurtlamayı adetimden 22 gün sonra gördüm ve şükür oldu dedik kese gayet güzel büyüdü her şey normaldi 8. Haftada 3mm olmuştu fakat boştu bugün 9 haftalık olacaktık🥺 bir hafta önce kürtaj oldum😣 inşallah sağlıklı bir şekilde duyarsın kalp atışını, görürsün bebeşini canım 🙏💕