FtmAli Merhaba kizlar, 7.0 de keseyi boş görüp sonra embriyoyu goren oldu mu? Suan doktordan çıktım ve umut verin bana 😔😔
Hosgeldinbebek FtmAli bebekten önce oluşan yolk ve sac isimlerinde yapılar var, onlarla ilgili bişey dedi mi
Drf FtmAli boş gebelik için sanırım kesenin düzensiz olması gerekiyor öyle demişti bir doktor eğer düzenli ise bekleyin inşallah görürsünüz bebeği🙏🙏
FtmAli Clementinee kese güzel gelişmiş ama icinde bir şey görmüyorum 1 hafta sonra gel emin olalım dedi
aysimaninannesi58 8 de görmüştük. Allah gönlüne göre versin. Ve benim doktor boş gebelik betan yüksek bebek görülmesi lazımdı falan dedi kürtaj bile yapacaktı.
FtmAli aysimaninannesi58 ciddi misinizz 🙏🙏 rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah sağlıcakla gelsin
Hosgeldinbebek FtmAli imkanım varsa içinin rahat etmesi için bence bir doktora daha görün, boş gebelik ben yaşadım hakikaten kese bomboş oluyor, bu gebelikte doktorum önce yolk yapısını gördü merak etme bebegin oluşacağına işaret bu dedi
Derink Hosgeldinbebek siz istanbuldaysanız bu doktor kimdi acaba hastane ve doktor bilgisi öğrenebilir miyiz 🙂
Valide FtmAli geç döllenme olabiliyor, benim ikizlerimin biri 7. Haftada göründü diğeri boş görünüyordu 8. Haftada çok şükür ikisini de gördük farklı günlerde döllenmişler 💋
Seminn FtmAli ben ilk özele gittim kese göründü doktorum bir çok test istedi bende devlette yaptırıp getireyim dedim 7 haftalıktım devlete gittiğim gün gel bebeğe bakalım dedi ordaki asistan üstten bakıp kese var ama boş gebelik olabilir dedi alttan bakalım diye geveledi istemiyorum dedim kalktım cıktım kendi doktorumda geç döllenme gibi görünüyor ama tutunduğu yer güzel 9.haftada gel kalbini dinleyelim demişti o 2 hafta zehir oldu bana sevinememiştim
ktnzehra49 FtmAli ben 7 haftalıkken görmedim 8 haftada küçük bi kalp atışı dinledim canım bu gebeliğimde geç döllenmeden oluyor o şimdi çok şükür 17 haftalık oldum 🥰
ktnzehra49 Derink hiç bilmiyorum canım ne zaman yumurtam çatladı ne ara hamile kaldım bi baktım hamileyim