1prensannesi-34 benim erken doğum riskim olduğu için muayene ettiler hiç
korkma zaten çok uzun sürmüyor.bende çok korkuyorum doğumdan ama normalden daha çok korkuyorum sezeryan bana daha rahat geliyor sağolaun doktorum da bu konuda bana destek oldu sezeryan diye karar verdik baktığında ikisinin de artısı eksisi var önemli olan dediğin gibi sağlıkla kucağımıza alabilmemiz 💜