Babyasia Ilayda11 Karnımın altından vajinaya doğru sert baskı. Adım attıkça bıçak saplanıyor gibi bir his. Basur. Sırt ve bel ağrısı. Mide bulantısı…..
Morvy Ilayda11 benim sol bacağım çok hyulıyor özellikle sola yattığım zaman bunu benden başka yaşayan varmı acaba uykumdan uyanıyorum resmen canım acıyor artık😞
Denizmavisi22 Mucize_anne32 oluyor malesef aynı zmanda kaşıntı çok fazla oluyor ne sürsem kar etmiyor
Mucize_anne32 Denizmavisi22 bende kasinti ykk ama gecen hafta kontrolim vardı suyu herseyi iyi dedi doktor terliyorum evim cok sicak bide islaklik gibi hissediyorum ondan sordum canim sizdede oluyor mu daha önceleri de oliyordi gittigimde suyum iyi çıkıyorda simdi burda cok yazı okuyunca psikolojik strese giriyorum
Cicek10 Mucize_anne32 benim de hep öyle muhtemelen ter ve akıntı sürekli çamaşır değiştiriyorum klozete oturunca çıkarıyorum hep yeni giyiyorum geceleri çamaşır hiç giymiyorum
Mucize_anne32 Akbulutsevda her ay aynı sorunu yaşayıp her ay doktorumin bisey yok suyunun normal demesini duyana kadar evet burdaki yazılardan da etkileniyorum galiba gecen hafta da normaldi suyum bide sıcaklar cok bastirdi ondan da boyle oldu galiba
Akbulutsevda Mucize_anne32 muhtemelen terliyorsunuzdur😊havalar aşırı sicak ki suyunuz olsa bunu hissedersiniz altınıza yapıyormuşsunuz gibi bir his olur ve onu tutamazsiniz
Mucize_anne32 Burda sürekli sizinti vs diye okuyunca ondan bu stres oliyor yoksa kafaya takmiycamda valla bu haftada hayirlisiyla gideyim kontrollerim 1 haftaya duserrr bende rahat edeyim çocukta etsin onuda kendim yuzunden strese sokuyorum
Tubis2021 Mucize_anne32 canım bugün bunu doktoruma sordum sızıntı şeklinde gelir de farketmezseö diye o da suyun bebeği sıkıntıya sokacak kadar azaldığında zaten 24 saate varmadan doğum sancıların başlar dedi ben de senin gibi psikolojim bozuldu düşünmekten
Ghy Kızlar geceleri sizinde sancınız artıyor mu ?gün içi çok az oluyor ama gece sancım oluyor korkuyorum doğuruyor muyum diye 🤣🙈ebem yatış şeklinden baskı yapıyorsundur dedi ama uykuda dikkat edemiyorum ya
Mucize_anne32 Tubis2021 ozmmn bizim son zmnalr oldugu icin sanci olur muhtemelen bakim bu sali kontrolim var ins ondan sonra 1 haftaya dussede rahat etsem
Tubis2021 Mucize_anne32 aynen doktor da öyle dedi son haftalarında olduğun mutlaka sancı olur başlarda gelse evet anlayamayabilirdin dedi ben de biraz rahat ettim hatta su iyi nst de iyiyse tek dikkat edeceğin şey bebeğin hareketleri dedi