Busraa_1 olmaz bence bende sizin gibi düşünüyorum ben çok memnun kaldım vitamin degerlerim hep iyi çıktı çok şükür sıkıntısız bi hamilelik yasıyorum ben regenesise baglıyorum bunu çünkü ben hamilelik öncesi bile bel agrısı yasayan bi insandım suan cok iyim hamdolsun