Ben hamilelikten önce kullanmaya başladım içinde folik asit olduğu için. Hamile kalınca doktorum mide bulantısı yapar diye bıraktırdı. 11. Haftada tekrar başladım doğumun sonuna kadar hatta doğumdan sonra da vücudumu toparlamak adına kullanmaya devam edeceğim. İçinde vitamin mineral ve omega3 var. Her gün yeteri kadar vitamin alamadığımızı düşününce bunu kullanmak insanın içini rahatlatıyor.