Deletedmom9823 Bende bu ay sonu ya da eylulun 1 inde dogum yapıcam
Kendim icin= pijama takimi,Elbise lohusalik,emzirme sutyeni,terlik,kucuk bir makyaj cantasi,çorap,depent,korse,hastaneden cikarken giymek icin elbise,
Bebek icin= hastabe cikisi, 2 tane yedek takim daha,2 tane zibin,5 tane bez,kalin battaniye,ince battaniye, alt acma ortusu, kucuk pike tarzi bise aldim ki bebegi katicaklari yerin altina sersinler,agiz mendili,islak mendil