Deletedmom9823 benim de Eylül’ün ikinci haftası gibi olacak çantama şunları koydum.
doğumda hemşireye verilmesi için
1 bez
1 müslin örtü
1 nohut battaniye
5′li hastane çıkışı
yedek olarak 1′er tane penye battaniye, 1 müslin örtü, 1 nohut battaniye, 20 tane bez/ıslak mendil/temizleme pamuğu/3 adet alt açma örtüsü 1 tane 5′li hastane çıkışı yine, 1 tane tulum, 2′şer adet eldiven, şapka,çorap ve 3 kısa kollu zıbın koydum. Emzik, biberon ve bepanthol
kendim için;
depent
gece pedi
emzirme atleti/ sütyen, alt iç çamaşırı
2 pijama takımı
çorap
terlik
lansinoh göğüs kremi koydum
Hijyen ve bakım malzemelerini de ekleyeceğim daha 😊